1 advent tooooday!

Inatt sov jag inte så bra, jag låg och hostade och höll på så typ halva natten, jag hatar att vara sjuk. Konstigt nog var jag vaken tio i sex när jag fick ett sms av min syster, haha tack! Jaja, jag är trött nu, så jag kan ju hoppas på att jag kan sova inatt..
Mamma är och lämnar Mats på Arlanda, för han ska åka till England å jobba, så jag och Ronja kommer sova ensamma hemma fram till onsdag, eftersom mamma jobbar.. Iafl, när hon kommer tillbaka ska vi åka till mormor och fixa lite grejjor och sen vet jag inte vad jag ska göra.. får se vad klockan blir.
Trots att det är söndag idag har jag ingen söndagsångest, kommer möjligvis senare, haha.

Måndag: Skola
Tisdag: Skola
Onsdag: Skola och 5 månader med älsklingen (träffa honom hoppas jag)
Tosdag: Skolläkarn halv tio (missar typ halva skoldagen eftersom det är på Vilunda och vi är på Infra, hihi)
Fredag: Skola
Lördag: Fuck skolan, HAHA! Match mot Berga (hoppas jag får spela, även om jag har varit borta pga sjukdom)!
Söndag: Träning i Frescati!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback