22/12

Ska lägga mig tidigt ikväll. Ska upp i hyffsat tid imorgon, ska ju inte sova borta hela dagen före julafton. Imorgon ska jag äta lunch hos farmor, sedan vet jag inte vad som händer, chilla i guess. Slå in julklappar måste jag också göra och köpa kanske till och med köpa. Är lite sugen på att köpa fler saker, om pengarna räcker... Nu ska jag sätta mig framför tvn. Kanske ta ett bad senare, får se.
Har ingen som helst julkänsla alls i mig. Det är absolut typ ingen snö ute, man kan inte åka pulka och folk klär sig som att det är sommar, burr. (okej, jag kanske inte ska säga så mycket, eftersom jag går i sommarskor all the time, men jag trivs i dom och jag står för att jag har som under vinter och att jag fryser, men snälla människor, klä på er. Bara ben i minusgrader det är inte snyggt, jag spyr).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback