28 decmeber

Resan var guld värd. Allt var helt suveränt! Massagen var nog det bästa, ååååh ni anar inte hur skönt det var! Massören var en kille (vid namn karl, lustigt va, haha) och han var varken för hårdhänt eller löshänt(?), haha. Det var nog det bästa iafl. Jag spelade ett spel, jag satstade 20kr och vann 140kr, om jag minns rätt. Mamma vann också, men hon vann 180kr. Jag fick iafl hennes pengar, haha. Jag lade till 100 kornor och köpte en parfym för pengarna, hihi. Imorse kom vi hem tidigt, åtta gick jag och lade mig igen för jag va så jäkla trött, har typ sovit 10 timmar dom tre senaste dygnen. Vaknade iafl klockan fyra av att jag gick sms av Karl, haha. Han kommer hit senare :) myspys!


image320image321




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback