Imorgon jävlar!

Efter middagen hos Petra fick jag skjuss till Kalle. Vi spelade något spel med hans familj, jag och karl var i samma lag och det gick sämst, haha. Världens svåraste frågor, och vi kunde typ inte en ända. Roligt men svårt! Imorse vaknade vi rätt sent, eller vi vaknade väl rätt tidigt, men vi gick inte upp förrän tolv typ, höhö. Vi gick upp åt furkost, sen spelade vi Fifa och tog det lungt. Eller ja, lungt och lungt.. Höhö! Vid tre kom mamma och hämtade mig, körde mig till centrum för att jag skulle köpa en bikini.. Svårt att hitta eftersom det är vinter, men jag hittade iafl en på Stadium, tillslut. Ingen direkt snygg, men en helt vanlig som får duga under resan. Inatt kommer jag somna som en stock, är hur trött som helst. Plus att jag ska upp tidigt (ska åka klockan sex!), båten går kvart över sju.. Men det blir säkert dundermysigt.

image319

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback