lussebullaaaaaaaaaaar

Efter mormor släppte mamma av mig hos Tovsan, vi kollade på slutet av Grey's (säsongsavslutning!) Har inte kollat på hur länge som helst, men nu blev det spännande, och jag vill se mer, mer och mer!!!!
Efter Grey's gick vi till Ica och köpte jäst och mjölk, sen snabbade vi oss hem och bakade lussebullar, mums. Halv åtta gick jag mot bussen, påvägen träffade jag Vincent och Robin. Vi tog sällskap till bussen och påvägen hände massa roliga saker. Det var en bil som tappade däcket mitt på vägen och alla vid busshållsplatsen började skratta, fett taskigt egentligen när man tänker efter. Men jag måste erkänna att det såg jävligt roligt ut, det bara flög av liksom! Snart ska jag ta en dusch och sedan ska jag lägga mig i sängen och fortsätta kolla på Van Veeteren - Fallet G.
Imorgn är det skola, suuuuck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback