update

Igår var jag också i köket, gjorde en vitlök & örtsås, som smakade kalas. Sedan pakade jag lax, mm. Efter skolan åkte jag till Rudbeck för att möta Karl, för att sedan åka hem till honom. När jag satt där och väntade märkte jag att hela jag luktade fisk, inte bara händerna. Jaja, det v ar bara att stå ut, jag tvättade händerna och dränkte dom i bodylotion, mysigt värre.
Kvällen tillbringade jag hemma hos karl, jättemysigt att vara med honom. Skulle gärna stannat där föralltid, men det gick ju inte. Vid halv elva kom mamma och hämtade mig, sedan fortsatte vi in mot stan för att hämta ronja, som hade varit på konsert. Jag höll på att somna i bilen, var så jävla trött. Somnade iallafall direkt när jag kom hem.
Konstigt det kändes att inte behöva ställa väckarklockan igårkväll. Jag kunde vakna av mig själv imorse och bara njuta av att faktiskt kunna ligga kvar i sängen och dra sig hur länge jag ville. Halv elva vaknde jag iallafall, fast jag låg kvar till elva. Sedan gick jag upp och käkade lite frukost och satte mig här. Efter en stund kom det en kille som skulle fixa på vårat bredband.. Det fukkar ur så fort det ringer, jag dampar rätt ofta på det. Iafl, nu är det fixat!

Min buss går om ca en halvtimme, börjar klockan två (ungefär när alla andra slutar, haha). Har servering under middagstid, jag orkar inte egentligen, men vad har jag för val?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback