02.29

image65

























                                                                MIKAEL PERSBRANDT I MITT HJÄRTA

Efter promenaden valde jag ut tre filmer. Beck - sista vittnet, Dag och natt och Tomten är far till alla barnen. Beckfilmen har jag sett förut, men jag blir lika rädd varje gång, även om jag vet vad som händer.. haha! Och dessutom älskar jag alla dom filmerna! Dag och natt var typ den sämsta filmen.. ever! Men jag var bara tvungen att kolla eftersom min älskling (Mikael Persbrandt) är med! Annars var väl inte filmen någonting att rekomendera! Haha, Den sista filmen har jag nog också sett förut, jag kände iallafall igen den, kanske inte har sett klart hela förut! Nu ska jag knoppa! Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback