bara torsdag

Gud vad skönt det va å sova! Ett mysigt täcke, en mysig säng och min skönaste kudde! Jag har sovit bra en ända natt, vi var på en camping. En mjuk dubbelsäng, jag kände mig som en kung asså, fyfan vad skönt det var å sova i den sängen.
Idag vaknade jag runt tio. Strax efter det ringde Shoppe, förvånad blev jag att han va vaken då. Haha! Jag gick ner och käkade frukost, sen hoppade jag in i duschen. Runt tolv kom pappa och hämtade mig, så åkte vi ner till jobbet och jobbade cirka tre och en halv timma! Sen körde han mig till mamma igen, nu sitter jag här och har nada å göra.. Får väl ta en promenad om jag inte hittar på nått bättre, eller ut och springa kanske, om jag orkar.. klockan är ju bara halv åtta, så. Jag önskar att Karl va hemma nu, för då kunde jag varit med honom, jag saknar honom hur mycket som helst! Det ska bli intressant å se hur brun den jäveln har blivit när han kommer hem! Men det är ju låååång tid kvar, han kommer inte hem förrän på söndag! snyft

image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback