gokväll

NU NI! nu ska ni få höra.. Jag har packat klaaaart för fan! Allt som står på listan, plus joggingkläder! Japp, jag övertalade faktiskt min syster (tro det eller ej) att packa ner det också, så man kan få lite company! För ett bra ställe blir det nog inte svårt å hitta, haha! Hoppas verkligen inte att jag har glömt någonting nu, för det har jag ingen plats för..
Även om det kanske ska bli lite trist att lämna civilisationen, så tror jag faktiskt att det kommer blir överraskande roligt. Och alla åker ju ändå typ bort just den här veckan, så.. det kanske kvittar. Nu tänkte jag faktiskt krypa till sängs, för jag ska upp klockan nio och duscha mm! Och så ska jag tillbringa en sista stund i min mysiga hängmatta, som jag har blivit bra vän med senaste veckan.. förut var vi ju liksom lite udda, men jag har kommit på att hängmattor är ganska smarta, haha! Aaa, vad fan babblar jag om. Kommer somna gott, har precis varit ute på promenad, ochdet sägs ju att man sover bra efter det. Skriver ett sista inlägg innan jag drar imorgon, goodnight! pöss



image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback