Han är.. BÄÄÄÄÄST!

Eftersom vädret inte tillät att sitta ute och njuta av frukosten fick det bli inne. Alla andra hade redan käkat, så jag satte mig i soffan och slog på tvn med min frukost, haha! Timmarna gick medans jag väntade på att Kalle skulle komma hem. Jag bestämde mig för att kolla på film undertiden, så jag hade skrivit på msn: Ring bara om det är viktigt! Telefonen ringer och på displayen står ett nummer jag inte känner igen. ''Hallå'', svarar jag! I telefonen hör jag en välbekant röst som säger: ''Hej, räknas jag som viktig?'' Haha, sötnos! Det är klart du gör! Vi bestämde att vi skulle höras senare för att se vad vi skulle hitta på. Det slutade iallafall med att jag åkte till honom efter middagen. Riktigt mysigt och roligt! Brun hade han blivit efter Barca, lite iallafall, han är ju alltid brun så.. Han är bokstavligen talat.. BÄST! Nu ska han bort igen, två veckor.. Jag kommer dö, jag kunde knappt behärska mig efter tio dagar och nu två veckor! Det är som om jag skulle väntat fyra dagar till med att få träffa honom. Nej, det skulle jag dött av. Aja, den som lever får la se. Jag kommer sakna honom för mycket iallafall, men ska försöka behärska mig, moahaha (6)
Haha, vet ni vad som nyss hände.. Jag var på nerevåningen och snackade med Sara.. Plötsligt klev jag på någonting kallt och hårt, men jag kunde inte fatta vad det va för något eftersom att jag inte såg den. Haha, det var en isbit.. lite kvällshumor för sig själv är ju inte helt fel, hahaha, noerd!
Imorgon kanska jag och Tove ska in till stan och träffa Anderas, vi får väl se hur det blir med den saken.. haha! Sara kommer även hem, Oskar, den lykosten, åker till Danmark (jag vill också) och som sagt, min babe åker till Gotland :'(

Nu ska jag nog gå och börsta tänderna, sen blir det sängen.. Ciaaaao!

image90
   (Karl och jag i vintras hemma hos Zimdahl, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback