hello dears

Eftersom pappa fyllde år, fick vi besök! När alla hade dragit sig hemmåt, käkade vi middag. Gud vad gott det var, hade inte ätit annat än frukost och en bit tårta, och klockan hade redan hunnit bli nio. Pappa och Petra hade hyrt en film, Bakom min buske, som var det sämsta film jag sett.. ever! Mitt i filmen ringde Sara och frågade om det var lungt att hon och Sofia kom förbi en stund. Javisst sade jag, som trodde att jag skulle missa filmen, eftersom den var så tråkigt. Men icke sa nicke, det dröjde en stund innnan dom dök upp. Vi gick iallafall ut en sväng, sedan gick jag hem och sov!

Idag vaknade jag klockan halv elva, vi käkade frukost, packade ihop lite stuffs och åkte iväg till Rösjön, sedan låg vi där hela dagen fram till halv fem. Nu har jag precis käkat en supergod middag och ska gå en prommis! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback