hihihi

Jag och Sara tog en prommis med hennes hundar, mysigt! När vi kom tillbaka dröjde det inte så länge innan Chrippe dök upp. Vi satt å kollade på gamla bilder på datorn och satt ute och snackade skit! Haha, ganska trevligt faktiskt. Även om det dök upp samtalsämnen där jag bara ville springa iväg, hihihi. Tiden rann iväg och Chrippe va tvungen att åka hem och även jag bestämde att jag skulle hem.
Påvägen hem ringde Karl! :D hihihi, när jag kom hem hjälpte jag pappsen med maten, gjorde den färdig och ställde in den i ugnen. Så åkte han ner och hämtade Petra vid station. Sen käkade vi. En god utsökt middag, gud vad gott det var! Sen satte jag mig vid datorn, och DÅ slog det mig vad mitt lösenord var, haha! Jag har inte kunnat det på 10 månader snart.. hahahaha! Så igårkväll har satt jag och kollade på gamla bilder som jag hade i mina bilder! Så jag tänkte dela med mig lite..


   
   
    
   
   
   
   
ciao!

image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback