hola at ya

Middagen var god, kan jag lova! Efter middagen satt jag ute en stund och sedan bestämde jag mig för att gå ut och springa. Vilket jag också gjorde, jag hittade en ny väg faktiskt, den gamla börjar blir alltför trist. Sliten och slut hoppade jag in i duschen. Eftersom jag har bränt mig var det inte så skönt! Sedan ringde jag Tove och snacka med henne om lite allt möjligt, efter det blev det en pratstund med Sara. Nu har jag precis kollat klart på en av mina favvofilmen, fjorton suger! Jag verkligen älskar den filmen, jag bara sitter där helt inne i den, och gråter i slutet, en vana. En film som alla borde se, helt amazing! Till min förvåning började det faktiskt duggregna för en stund sedan, och vet ni vad? Nu öser det ner! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, en film till kanske.. eller sova! Imorgon kommer Karl hem, wiiiihaaaaaaaaa! Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback