METALLICA LIVE!

Spöade nyss morsan i en omgång alfapet! Sitter nu och lyssnar på Metallica i ett mobiltelefonsamtal. Mats och Dennis är nämligen där. Så jag och mamma sitter lite fint i soffan och lyssnar, haha! Jag kan ju inte påstå att det är suveränt bra ljud, men varför klaga! Kunde varit värre.. Mamma skulle också ha gått, men hon gav bort sin biljett sin Dennis, mats son, i födelsedagspresent, för hon hade ingen lust. hur fan kan hon? jag har varit på en enda konsert i mitt liv och det va Nightwish, jag kunde ju fått den istället, suck! Wellwell, gjort är gjort!
Vädret säger att det ser allt ljusare ut, ja.. förhoppningar finns ju! Jag vill ha sol förfan! Upp emot 30 grader nästa vecka, möjligtvis. Vilkrn tur att jag är hemma då, så jag kan njuta av solen, hihi. Nu ska jag ta en lite promenad, ciaaao sålänge


image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback