Yesterday!

Pappa väckte mig halv elva och då var frukosten klar! Efter frukosten hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning! Sedan åkte vi till Arlandastad och spelade golf. Haha! Dagen gick och klockan blev åtta.. Pappa och Petra hade dragit iväg till en kompis för att hon fyllde år. Så jag va hemma själv. Jag började laga middagen och bestämde sedan med Sara att jag och Shoppe skulle komma dit senare. Pappsen och Petra kom hem och vi käkade middag till första tio minutrarna av Beck. Sedan gjorde mig klar för stt dra iväg. Jag satte mig vid datorn och tänkte att jag kanske skulle hinna kolla klart på The grudge 2, innan mamma och Shoppe skulle hämta mig. Jag satt och va helt inne i filmen, dom hade precis gått in i ett mörkt rum.. Precis i samma stund knackar det på fönsterrutan bakom mig.. Jag flög upp ur stolen och skrek! Fyfan vad rädd jag blev, hahaha! Men det var bara Shoppe och mamma! Vi åkte till Sara, sen va vi där en stund innan vi gick över till Micke Blixt.. Satt å snackade lite. Mötte sedan Halltberg som var ute och gick med hunden, sedan gick vi till Micke igen och satte oss och chiiiiiillade! Sen åkte jag hem å sov!
Nu har jag precis käkat frukost och ska snart ner till Centrum, Din sko och Now har rea, vad jag vet! Ciaaaao!


image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback