3 dagar

Om tre dagar är det min B-day. Som nog ingen har missat eftersom jag tjatar om den hela tiden, haha. Men nu är jag faktiskt inte lika taggad, det brukar vara så för mig i just den här situationen. Morgonen ska jag tillbringa i köket och baka den godaste tårtan, ever! Sen ska jag nog käka m. pappsen, petra, ronja, tobbe och pontus kanske, får la se. Efter middagen åker vi till mamma, dit även andra kommer. Kvällen ska jag tillbringa med min älskade pojkvän, hemma hos mig :) Mats (mammas kille) fyller också år, samma dag. Men han ska ut och käka med några, sen vet man aldrig, så jag och Karl lär bli ensamma minst halva kvällen eftersom mamma jobbar, haha. Det kommer bli great med älsklingen. Nu ska jag sova, good night, sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback