Du kollar på mig och pratar, ser du inte att jag hatar?

Träningen var naaaajz! Riktigt roligt, jobbigt och svettigt (a)! Skön träning iallafall. Efter träningen kom mamma och hämtade mig, vi handlade påvägen och så började hon med maten direkt när vi kom hem, Både hon och jag var jättehungriga. Medans hon lagade mat, hoppade jag in i duschen och duschade riktigt länge faktiskt, skönt! Nu har vi precis ätit (tog lite tid, haha). Nu ska jag nog ta och plugga lite, även om det inte är nödvändigt just idag. Det blir tidig säng ikväll, är hur trött som helst, det märks på mitt humör. Sorry! Vill träffa Karl nu, vill egentligen träffa honom hela tiden, men iallafall.. känns som det var en evighet sedan, fast det var ju i fredags. Får se när vi ses nästa gång, antagligen inte förrns helgen.. :(

image271
                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                           Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback