I HATE YOU, but i guess you allready know.

Idag började vi med att kolla klart på Kalle och blablabla. känns som att jag har sagt det hundra gånger.. Efter det hade vi två lektioner till och sedan kök. FAN vad jag grät, jag och elionor stod och grät ikapp. Har aldrig grinat så mycket för lite lök! Eller ja, lite? vi FINHACKADE fem STORA gula lökar. Tog typ 45 minuter, hahaha. Fyfan, det va jobbigt säger jag bara. Blir tårögd bara jag tänker på det.
Vi slutade iafl inte förrän tjugo i fem, så jag va hemma fem över så mamma fick köra mig till träningen som började sex. Jobbig träning (enligt mig), men jag tycker ju att det mesta är jobbigt, haha, men jag kämpade mig igenom den, höhö. Nu är jag trött som fan, nyduschad och klar för sängen, hha. Men jag ska nog vänta lite, annars lär jag ju vakna fyra imorgon bitti. Ska upp 6, börjar 8! (djup suuuuuuuuck!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback