jag är kär i den fulaste flickan i världen

Kändes jävligt onödigt att gå upp klockan sju igår, sätta sig i bilen i rusningstrafik och det ända vi gjorde va att prata typ! DET TOG EN KVART, och det va inte enns nödvändigt!!! Fyfan vad sur jag va när jag satte mig i bilen påväg hem. Jag som kunde sovit till klockan halv tio eller nått.
Skolan gick snabbt. Matte och engelska, på matten hade vi genomgång, sen fick vi rast, typ halva lektionen, sen när vi kom tillbaka satt vi och jobbade i fem minuter innan vi fick sluta. Fick tillbaka mitt prov iallafall, det gick strålande med tanke på att jag gick på resursmatte i nian, haha. Hade till och med ett poäng mer än Fredrik (säger väl inte er så mycket, men han är värsta snillet!). På engelskan kom typ våran nya dramalärare in och presenterade sig, tog typ en haltimme av lektionen, vi körde nån jävla namnlek och alla höll på att garva ihjäl sig!!!!
Efter skolan åkte jag hem till pappsen och sedan GICK jag hela vägen till mamma. Sedan hoppade jag in i duschen och sen kom Karl. Vi gjorde inte så mycket, men det är alltid lika mysigt. Tjugo över åtta tog vi bussen från mig, jag hoppade av vid apoteksskogen för att byta buss till pappa och han åkte vidare till station för att åka hem.. Väl hemma höll jag typ på att somna i soffan till Heros..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback