mayby it's time to be weak

Min födelsedag var utmärkt, fikade hemma på kvällen, sen var det bara jag och MIN pojkvän hela kvällen. Vi somnade ungefär vid två eller nått. Fan vad gott jag sov! Imorse vet jag inte när vi vaknade, men vi låg kvar i sängen huuuur länge som helst.. Åt frukost väldigt sent. Vid fyra åkte Karl hem och jag tog bussen ner till centrum. Jag gick runt i typ alla affärer, men jag hittade ingenting jag ville ha. Det slutade iafl med att jag beslöt mig för att köpa nya underkläder. Imorgon ska jag till skolan, och klockan sju på kvällen ska vårt lag kolla på Täby-Järfälla, som jag och Mats (mammas kille) hade redan planerat å gå på för några veckor sedan. Men idag fick jag reda på att vårt lag va inbjudna, så jag går med dom istället, och Mats följer nog med. Ska lägga mig tidigt ikväll och plugga i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback