sverige vidare till em

Skolan gick bra, på matten fick jag jobbade vi lite grann bara och jag fick även reda på att jag har G+ i matte (en av dom få), lärarna vill inte sätta mer är G på oss eftersom det bara är första terminen. Iafl, jag tycker att det är konstigt faktiskt, eftersom jag nästan gick ut med IG i nian, haha. Jaja, jag kanske har skärpt mig. På engelskan började vi kolla på Kalle och Chokladfabriken, jag fattade typ nada, men vi hann inte så långt, kanske fattar mer imorgon. Imorgon börjar jag kvart över nio. Har matte, engelska, svenska och kök. En utav mina mest ansträngande dagar. Har kök med mimmi och matilda iafl, så det blir roooligt även om jag kommer virra bort mig totalt. HAHA! Slutar fyra (suck), vilket innebär att jag kommer missa One three hill som börjar tio över!!!! Fuck vad irriterande. Jag och Karl kollade idag, och nu är det som mest mest mest spännande, jag vill absolut inte missa, vad händer då?! jo, jag missar.... typiskt!
Va hemma runt halv tre typ, jag hoppade snabbt in i duschen, och sen kom karl hit. Myyyysigt!!! Vi kollade på Oth (som ni tidigare läste) och gjorde lite annat. Till middag blev det pannkakor, som jag typ inte har ätit på flera ååår. Är proppmätt nu och det känns som att jag skulle kunna vara det hela veckan, haha. Strax efter åtta åkte han, då slog jag mig ner i soffan och tittade på fotbollen, nu har den precis slutat, och jag är TRÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback