bloggtorka i väntan på något roligt(?)

Senaste
Kompisar du träffade: Fian, idag på träningen.
Personen du pratatade med i telefon: Mamma.
Du fick SMS av: Jonas.
Du kramade: Matilda.

Idag
Kläder: Mjukisar och en tröja, just nu.
Bättre än igår: Delvis.

Imorgon
Är det: Måndag.
Planer: Skola och träffa min plutt.
Händer imorgon: Samma svar(?)

Frågor och svar
Det första du gjorde I morse? Vaknade och smsade mamma.
Vad åt du sist? En banan
Tror du på distansförållanden? Haha, nej.
Vem tänker du på just nu? Karl
Tror du att personen tänker på dig med? Ja, han smsade ju precis, hihi.
Vart reste du sist? Norge
Vad gjorde du igår kväll? Sov.
Liknar du din mamma eller pappa? Hum, båda.
Ler du ofta? Nja, det anser jag inte. När det behövs.
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Öh, har aldrig sett en.
I vems säng sov du i igår natt? My own!
Vilken färg har din tröja? Svart.

Sorg
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Hum, ja.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Tyvärr. Men vem fan har inte(?)
Gråter du när du skadar dig? Brukar inte direkt göra mig illa med flit, men det händer att jag grinar, hehe.

Lycka
Är du en glad person? Oja, för det mesta.
Önskar du att du var lyckligare? Ibland kanske.
Kan musik göra dig glad? Jadå.

Kärlek
Har du en flick/pojkvän? Ja.
Är du nöjd med det? Absolut, fullständigt.
Är du kär? Klart jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback