weeey

I know, det va länge sedan jag skrev, så nu ska jag berätta lite vad jag har gjort den senaste veckan..

I tisdags var jag i skolan, vi hade boxning mm. på idrotten, efter skolan tränade jag, jätteroligt och skönt. I onsdags var jag i skolan, efter skolan träffade jag min älskling utanför skolan och vi åkte hem till mig, trevligt som fan. I torsdags åkte min bebis till Riksgränsen och jag åkte till skolan, suck.. Efter det åkte jag hem och somnade typ sjukt tidigt, i fredags klev jag upp halv sex, tog sjubussen till skolan och stod i köket hela dagen, inte så mycket folk, så vi hade itne så mycket å göra, men kul ialf. I lördagsmorse(igår) gick jag upp med tuppen och åkte och jobbade på Polarn och pyret, dom hade nån konstig dag, målade barn till clowner, delade ut popcorn, saft, ballonger, mm. Kul var det! Somnade tidigt igår också eftersom jag gick upp så tidigt.
Och så nu rå.. Nu sitter jag hemma, har precis kollat på massa repriser på tvn och ska hoppa in i duschen och sedan ska jag nog ta en prommis. Har träning klockan sex ikväll, det ska jag inte glömma. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback