helg imorgon, thank god!

Sjukt seg dag. Nu ska jag berätta i detalj för att ni ska förstå..
Dagen började med Engelska.. Där gjorde vi 1 hörövning och 2 skrivövningar. Sedan slutade vi typ.. Efter det hade vi lunch (=världens typ äckligaste mat). Så jag åt en banan istället. Efter lunchen var det meningen att vi skulle ha matte, men eftersom vi ska delas in i 2 grupper så blevbara massa tjaffs i typ en halvtimme, sen gick hon typ. Så vi fick lång rast fram till svenskan, då vi fick tillbaka våra prov. Jag fick VG, vilket var för mig ganska oväntat, för det provet var ganska svårt. Klockan två hade vi kök (förberedning inför imorgon, vill säga). Jag fick kallkök, wiha. Så gör fick i uppgift att göra efterätter = chokladmouse och hetvägg (liten semla). Så det rullade på fram till klockan halv fem, då vi slutade tillslut.

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Kollat på tv och kollat på tv och kollat på tv. Är helt inne 2900 Happiness, så jag får inte missa en sekund. Och denhär veckan har jag fått en dålig vana att sitta kvar efteråt och titta på Jeopardy, haha. Men det är faktiskt lärorikt och ja, ni vet. Nu sitter jag och kollar på Ishockey (Sverige-Ryssland), heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback