sammanfattning

Fredag: Skolan rullade på hyffsat snabbt. Och så var det ganska roligt faktiskt. Vi slutade runt tre typ. Då åkte jag hem chillade (somnade faktiskt) och klockan typ åtta åkte jag till Kalle. Eftersom jag kom dit rätt sent så hann vi inte gör så mycket, men vi hann äta efterrätt som hans pappa hade gjort (jättegod, hihi). Både Karl och jag var helt slut och vi somnade ganska tidigt.

Lördag: Ställde klockan på tio, men jag vaknade åtta. Karl också, hehe tack vare mig! Vi låg kvar i sängen till klockan tio iallafall, då vi gick upp och åt frukost. Halv ett hade vi samling till match mot Tyresö. Så jag mötte Sofia på bussen till sollentuna strax efter tolv och gick till Turebergshallen. Matchen gick helt okej. Vi kämpade bra i första halvlek men i andra gick inte allt okej. Men vi höll iallafall ledningen till slutet av matchen då det stod 3-2 till oss. På kvällen åkte jag till Tove och åt middag och kollar på Melodifestivalen. Efter det åkte vi till Mörby med Tova, Anna, Jessica, Patrik, m.fl.Klockan tolv tog jag tåget hem, helt slut och kalastrött. Somnade typ direkt när jag kom hem.

Söndag: Gick upp halv ett imorse. Jävligt skönt att sova ut faktiskt. Idag måste jag ner till Centrum och köpa en plattång. Nu sitter jag och kollade på Biggest loser. Ikväll har jag träning, klockan 19-20.30, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback