use you'r feets!

Gårdagens match gick inte så suveränt, men jag tycker att vi kämpade på bra. Dom hade bara tur. Sist vi spelade tappade vi allt på 25 sekunder, nu kändes det som att det skulle hålla och bli lika, men dom drog iväg. Nåväl, jag är nöjd.

Igårkväll åkte jag hem till Kalle. På bussen påväg dit träffade jag Anna, Vinjor m.fl. Och det blev problem med bussen, bussen kunde inte åka runt edsberg för det stod en buss tvärs över vägen vid kyrkan, så vi åkte via skyttevägen tillbaka ut på danderydsvägen. Då var det en gubbe (alkis, tror jag) som blev galen och fucka ur! Busschauffören var asnervös och vi trodde det skulle bli fight, haha. Han gick iallafall av vid Yxvägen och gick upp i edsberg.. Tillslut kom jag iafl till Karl, hihi. Väl där gjorde vi inte så mycket, vi kollade på nån freaky film och inte så mycket mer.

Om några timmar ska jag åka på träning, skönt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback