allt brister

Matchen gick piss. Eller egentligen inte så dåligt om man jämför med vissa andra matcher, men den gick dåligt. Vi förlorade. VIsst, jag kan ta på mig en del ansvar, för jag var center och är inte alls van att spela center, så vissa grejer kanske var tack vare mig. Som ovan spelare på en ny position gör man många misstag. Jag hoppas att folk förstår vad jag menar. Helst av allt ville jag inte spela center och förvarnade redan innan att dom inte skulle skylla på mig, men aja, jag orkar inte bry mig mer om det, för jag tänker fan inte ta åt mig. Vissa saker gick bra och vissa gick dåligt, that's life! Men allt var inte mitt fel, ingen verkade alls vara fokuserad på matchen och ingen kämpade allt vad dom hade. Folk blev bara arga och gjorde ännu fler misstag. Nej, jag blev bara ledsen. Nästa gång ska jag inte ha några förväntningar alls, för jag blir bara besviken på mig själv. Strax ska jag hoppa ner i sängen och ringa min älskling för att bli på lite bättre humör, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback