tidsfördriv (när jag egentligen har 1000 saker å göra).

Dagens humör: Trött från början, sen hyperaktiv.
Dagens borde: Bli snällare, hehe. 
Dagens frisyr:
Hästsvans.
Dagens klädsel: Öhm, svarta jeans och ett vitt linne. (I skolan: servitriskläder).
Dagens planer: Ska till Karl lite senare.
Dagens materiella vill ha: EN NY PLATTÅNG!
Dagens längtan: Till sportlovet...
Dagens fundering: Ska jag färga håret eller inte?
Dagens beroende: Helt ärligt, jag har varit utan mitt beroende!!!!
Dagens tråkigaste:  Tänker jag hålla för mig själv, men jag blev jävligt arg!
Dagens personer: Finns många, men jag tänker bara nämna den bästa (som jag visserligen inte har träffat än, men det kommer). KARL.
Dagens tidning: Har inte läst någon ännu.
Dagens låt: A drop in the Ocean.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback