tisdag

Min buss imorse kom aldrig, jag stod och väntade tio minuter innan jag förstod att den inte skulle komma. Så jag fick vänta tio minuter till tills nästa buss skulle gå.. Kom försent till skolan, vilket kanske inte gjorde så mycket, men iallafall. Efter engelskan hade vi lunch, på idrotten skulle vi åka skridskor, vilket ingen var informerad om, så alla fick låna. Jag tog ett par 38, som var lite förstora och åkte jag halkade omkring på dom. Har VG i skridskor, det duger för mig. Efter att vi h ade åkt skridskor gick jag, Sofie, Carro och Jennifer och fikade på Weynes Coffee och satt där typ tills datorn började. Efter den slutade vi, skönt! Nu är jag hemma och väntar på att OC ska börja. Ikväll har jag träning (20-22), men jag är tveksam till om jag ska gå eller inte, får se. Anledningarna är många..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback