con grats babe

Idag fyller min storissyster år, con grats! ja, jag är sjukt avis, vill också fylla 18!

igår städade jag mitt rum, sjukt jobbigt med bra att få det gjort. Grymt skönt när det väl var klart. Idag hade vi fika hemma hos mamma för ronja. Farmor, farbror peter, pappa, mats jag och mattis var här. Farmor hade bakat tårta och jag bakade sockerkaka. Snart kommer kalle hit, eller jag ska möta honom vid station för jag ska följa med ronja och mattis ner till station för dom ska till krogen, utan mig... Ehm, vad har jag mer gjort idag då, skolan började med arbetsmiljö, sedan naturkunskap där vi kommer på en bra film och sedan hade vi svenska, inte direkt jobbigt! Nu ska jag göra mig iordning, caio bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback