27 april

Jag skrev ett inlägg imorse, men med min tur så lyckades min dator dö precis när jag skulle publicera och sen orkade jag inte starta den igen. Men imorse började vi allafall alldeles för tidigt, 8.00. Nu är skoldagen över hur som helst. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig så vi kan åka till träningen. Tänkte att jag hoppar över träningen idag också eftersom jag inte är helt frisk fortfarande, plus att jag kanske ska ut och cykla med jennifer senare ikväll, så en sak räcker! skriver senare..

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll.Hoppas att din måndag har varit en skön dag..

Postat av: Mindy

God kväll..Hoppas att du har haft en skön måndag..Ha en skön kväll..

2009-04-27 @ 19:52:46
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback