''mina skor smälter''

Kvällen igår var najs! Lite långt bort kanske.. Stora Sjudargårdsbadet ligger typ så långt bort i Sigtuna man kan komma och sista bussen därifrån går 00.02, annars får man gå till Sigtuna station (tar 20-30 min), de gjorde vi! Kvällen var iallafall trevlig. Träffade massa nytt folk, grillade korv och marsmallows, sprang runt i sanden och höll elden igång. Good work, hihi!!!! Vi gick därifrån strax efter två, kom till Sigtuna station typ halv tre och bussen gick fem i, sjuuukt långtråkigt att vänta, men hade som tur va sällskap. Va hemma vid fyra, då dog jag på dirren.

Nu sitter jag i soffan, har precis kollat på slutet av damernas finalmatch och väntar på herrernas, mycket spännande. Ikväll vet jag inte ännu vad som händer, den som lever får se, stay alive!


Kommentarer
Postat av: hannah

sv: tycker du verkligen det:O?

haha!

Postat av: johanna

kan jag lova!

:D

2009-04-18 @ 16:10:06
URL: http://linaochjohanna.blogg.se/
Postat av: hannah

sv;

TÄNKTE VÄL DET. haha! han är bra på fotboll, men inte snygg. hahahha! :)

2009-04-18 @ 16:12:27
URL: http://hannizens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback