söndagsångest!

Jag hade egentligen inga planer igår, tänkte bara ligga hemma och chilla, men så blev de ju inte. Halv tolv ringde jonas och strax efter de hämtade dom upp mig, vi åkte till märsta och hämtade sofie, sen hem till tommy i bollstanäs. De va en skön chill kväll, med bra människor, inte spårat med andra ord. Klockan gick och gick, helt plötsligt var den 3, så jag och sofie började röra på oss hem. Jag va hemma vid fem, somnade runt sex, så lite seg får man faktiskt vara idag, plus att de är söndag.
Dagens planer är att när mamma vaknar ska vi till huset och gå igenom massa kartonger i källaren. Har egentligen ingen ork, behöver inga fler grejer känns de som, men de kanske ändå är något man saknar.. nu ska jag hitta en film och kolla på, ciao.

Kommentarer
Postat av: Cat

Det är kul när man inte planerat något o så dyker nåt skoj upp ändå! Blir ofta trevliga o bra kvällar då! =D

Jag planerar sällan nåt, för det blir aldrig som jag tänkt mig ändå! ;)



Sv: Taack tjejen! =D



Hoppas din söndag blir underbar! =)

Postat av: felicia

okej kul (:

2009-04-19 @ 14:34:22
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback