Ångestsöndag.

Sliten söndag. Katastrof! Skolan börjar på torsdag och jag kunde inte ha mer ångest. Har flera kurser som jag måste tenta och allt kommer bli ett jävla helvette. Sista helgen innan skolstarten var då nu i helgen. I fredags var jag på kräftskiva, även om jag kunde haft roligare någon annan stanns, igår jobbade jag, sen var jag med jempan hehe, somnade typ vid 3, herre. Dags att vända tillbaka dygnet?
Idag tänkte jag faktiskt göra lite nytta hemma, typ städa mitt rum, packa upp min resväska, ta hand om allt jävla skit här hemma.. Men först tänkte jag gå ner och sola så jag blir på lite bättre humör eftersom min färg håller på att försvinna. Inte okej!




ge mig värme eller ett par skor och gör mig lycklig?

Kommentarer
Postat av: Bella

Fy vad underbart det där ser ut :) Jag blir riktigt jädrans avensjuk på dig ;)

Postat av: sofia

Svar: Han släppte dom inte på hela dagen/kvällen. "Det här är BARA mina Sofia, och du får inte leka med dem"

2009-08-17 @ 12:21:33
URL: http://ffian.blogg.se/
Postat av: Gästbloggar på AGF.Blogg.se

Hej! A.F ligger just nu på sjukhuset. Ni kan läsa varför här på bloggen. Jag heter Fredric och ja skall försöka driva hans blogg under tiden han är borta. Jag hoppas att ni kommer att vara sociala med mej, och förtsätter snacka som ni gör med Andreas, jag bitts inte :)



Tyvärr vet jag inte vad ni snackat om tidigare så jag venne rikigt vad jag skall svara på ere kommentarer. Men iaf, har ni haft en bra helg? :)

2009-08-17 @ 13:25:54
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Gästbloggar på AGF.Blogg.se

det hoppas vi med! :) Ja massa kramar te honom :D

okej låter härligt :D haha ja visst ere det (A) man måste ju ställa up ;D

2009-08-17 @ 21:44:48
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback