you'r like candy to my eyes

Herregud. Det här jävla vädret är meningslöst och jag har inget jävla paraply och om en timme ska jag gå 5 minuter till skolan. Känns ju inte direkt som att det är någon mening att platta håret, haha.. börjar halv två idag, skönt som fan, sen slutar jag halv fyra, men efter nästa vecka kommer vi sluta 9 varje onsdag eftersom vi har middagsservering, så jag kommer missa alla träningar och matcher på onsdagar, det suger. Nu måste jag smörja in mig, sen ska jag hitta kläder osv. Ikväll har damerna match och den kommer jag INTE att missa. Ciao

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha vad surt. Blir det så hela tiden? Drykt låter det allt.. Kanske något som är knas just här på min blogg.



Ha en bra dag. Hoppas du har bättre väder än mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback