FAN, JAG HATAR SNÖ!

varför ska de snöa ute för, kan de inte bara bli vår på en gång.. (?) hm.. ikväll har jag varit hos tove, väldigt trevligt! vi spelade kort och barngeni.. vi tröttnade tillslut för att de va så lätt, eller nått, så vi vände på de, vi sa svaret och så skulle man komma på frågan.. efter några gånger läste jag: programmet där programledaren säger svaret och de tävlande ställer frågorna! FAN, då kunde man ju nästan dö av skratt, de gjorde iafl jag! haha, låter inte som värsta grejen, men tro mig, de va jävligt roligt, sååå passande! nu är de dags att sova, har varit uppe på tok för länge, nattinatti

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

det snöar här också, and I hate it! =/

Postat av: my

usch usch usch, inge roligt!!!! :(

2009-02-22 @ 21:45:53
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback