sämsta melodifestivalen, ever!

Imorse sov jag läääänge, eftersom jag inte kunde sova igår natt för att våra grannar hade fest till tre...
Halv tre idag kollade jag på damernas match, dom kallade hem segern med 7-3, bra kämpat. Vid sex körde mamma och jag in pappa till stan och så passade vi på att sola påvägen tillbaka. Resultatet blev en jävligt schysst bränna, hihi. Ikväll har jag kollat på melodifestivalen (som bara blir sämre och tråkigare för varje år som går), och noppat mina ögonbryn, that's it. Pappa och petra är på 40årsfest, så jag är ensam hemma all night long verkar de som. Borde sätta mig med mina skolarbeten nu...


Kommentarer
Postat av: antonia

det blev faktiskt 7-4 :O heheh

Postat av: my

hehe, ojdå :D :$ hihi

2009-03-01 @ 23:57:55
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback