sooo ready for vacation

Sista dagen i köket, done! Och när jag säger sista så tror jag faktiskt att jag menar sista. För vår sista konditorilektion hade vi igår och kökslektion idag, eftersom har jag valt servering och inga andra kurser som man tillbringar i köket, så jag tror tamefan att de va sista dagen, wey!
Imorgon är det studiebesök och sen är vi lediga resten av veckan, gud vad skönt. Idag fick jag min bikini som jag beställde från Ellos, skitfin! Och snart ska vi åka och hämta mitt nya pass hos polisen, så är de bara packa kvar, sen är jag redo för semester. HEHE....

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

taaaack :D

hoppas du har en toppen dag ;)

nu har jag en till blogg tillsammans med tobbe som tagit foton på mig!:D

Postat av: Caroline Andersson

taaaack :D

hoppas du har en toppen dag ;)

nu har jag en till blogg tillsammans med tobbe som tagit foton på mig!:D

2009-05-19 @ 18:38:05
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

oj, en månad efter? de hade inte funkat för mig eftersom jag packar väskan varje vecka..

2009-05-19 @ 23:45:05
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback