12 dagar till spanien

Godmorgon. När jag vaknade imorse insåg jag att jag faktiskt levde. De skulle ni aldrig trott om ni drömde de jag drömde. Herre. Orkar inte berätta, så ni får helt enkelt inte veta.
Jag orkade inte skriva igår när jag kom hem, för jag va så jävla trött och sliten. Så jag tog ett bad, sen somnade jag. Jag gick upp för en halvtimme sen, nu sitter jag och plattar håret, de är så jävla slitet... Aja, idag är de torsdag och vi har muntligt nationellt prov i engelska, jag är med sofie och jag tror att vi kommer klara oss great. Efter engelskan har vi håltimme några timmar, sen har vi idrott. Kommer vara död redan innan idrotten för jag har världens träningvärk från igår. Nu måste jag platta håret lite mer seriöst, annars blir jag aldrig klar..

Kommentarer
Postat av: Louise

härligt o vakna upp o se att du levde iaf:P hehe, sånt är läskigt när man haft en otäck dröm :(

Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe vi får väl se om du hade rätt :)



så underbart att få åka iväg.

2009-05-14 @ 11:19:29
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback