yeah yeah, wow wow!

Good girl, jag tar mig an att skriva.
Jag vet inte riktigt varför, men jag är riktigt uttråkad, skittråkigt ugly betty avsnitt och jag måste hålla mig vaken till desperate. Har sovit knappt 7 timmar på 2 dygn. Men de är bara att lägga i en växel nu, för efter desperate, då kan jag sova.
Idag åt jag min första lussekatt, haha! Det var jättegott och jag skulle nog kunna äta några till, men jag avstår. Nu har jag även kommit igång med träningen, avslutat min pencillin, tagi fokus på skolan så nu kör vi! Snart är jag igång och bloggar igen, just HOLD ON!

+ snart är det helg, sooooft!
++ om två veckor får jag en kattunge, skiiiiitmys!
+++ om tre veckor fyller jag 18, wie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback