jobbigt läge

Long time, no see! Mitt internet har varit fuckt up så jävla länge nu, de funkar ibland, men inte när man väl vill att de ska funka! Under påsken har de inte hänt särskillt mycket iafl. Igår var jag och kollade när Caperio Täby
 spöade AIK! Mycket snygga killar! Nu är jag uttråkad och hungrig, har inte ätit nått idag för jag vill inte ha ägg, vilket är typ de enda vi har i kylskåpet! Har inte träning förrän 7 ikväll och jag har ingenting att göra fram tills dess. Jag kan inte motionscykla, för mamma ligger å sover på soffan, jag kan inte sola för solen har försvunnit från terrassen, jag kan inte gå till ica för jens jobbar, jag kan ju gå själv, men det är inte lika kul. Jag vet inte vad jag ska göra, får DAMP. Men jag tror jag måste gå ner och handla nått, för jag kan ju inte träna på tom mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback