trasig arm

De har varit lite mycket i helgen. I fredags gled jag och Antonia hem till Majari igen. Annat folk än dagen innan, lite mer vettiga.. Eller? Blev lite skottkärrerace, sparkcykelrace, en skadad arm och fot. De gör ont som fan. Igår gjorde jag inget vettigt alls under dagen. Vid halv fem tog jag bussen till Vallentuna, lämnade pengar till Patrick och hängde lite på station med honom och Calle. Jag failade ganska hårt för att min buss hade slutat gå när jag skulle hem. Men eftersom jag har världens bästa grannar, så kom jag hem hur som. När jag kom hem blev de middag hos grannarna med lite bra folk. Sen utgång, jag hade inte tänkt å följa med ut egentligen, men så äre alltid. Vi tänkte dra till Nype, men de va gaykväll, wie. Som det var överallt i stan men iafl, vi drog till Bridge, rätt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback