FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Gårdagen var fan bästa dagen i mitt liv. Champagnefrukosten började hos Jempan halv nio. Hela klassen var där och chillade gaaalet, sen fick vi ride till skolan, där vi fixade de sista med flaket. 11 var det brunch uppe i skolan, sen hade lärarna spex och en liten ''roast''. Ett hade vi UTSPRING och en liten cermoni. Och halv två stod vi på flaket och RÖJDE! FAN, vad kul de var! BÄSTA JAG GJORT I MITT LIV! Underbar känlsa.
Fyra började mottagningen hemma. Tack till alla som var där, det var så jävla underbart! Kvällen började sen på Underbara Bar, sen efterfest hos Jensa. ÄLSKAR LIVET JUST NU!
bilder kommer

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

jag var solbränd då :P men det syns inte längre :P

Postat av: Carro

grattis! :) jag kommer ihåg hur härligt det var, så SJUKT kul!



sv: jag tror jag har verdana som typsnitt, inte riktigt säker dock. kommer inte ihåg riktigt vilken som är vilken grej i stilmallen :P

2010-06-05 @ 23:31:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Bella

Hur är det med dig? Har du haft en bra helg? kram



Föresten vad tycker du om min senaste intervju? Jag behöver lite åsikter.. kram

2010-06-06 @ 17:12:08
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback