Försöker bestämma vilken av mina sommrar som varit bäst, men dom är så olika.

2007 - En riktigt härlig sommar med famijlen. Norgeresa med Mamma och syster, Göteborg med syster, pappa, hans tjej och hennes familj. Två trippar till toves land med hennes familj. Och oerhört många gånger på landet.
2008 - En kärlekssommar med Karl. Vi var på Gotland i tre veckor där vi firade våran 1års dag. Var även i Bulgarien.
2009 - Vad ska man kalla den sommarn då. Resesommar kanske. Var i Spanien med min älskade mamma och i Grekland med bästa Jempan. Även den sommarn jag började umgås med Jens och Jonas-kretsen. Vi flyttade även två gånger.
2010 - Utan tvekan partysommarn. Har festat så otroligt mycket och haft så jäkla kul. Denna sommarn har jag lärt känna mer folk än i mitt liv tror jag.

Resultat: Alla har varit bäst, men på olika sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback