fan jävla skit

Fan vad B att det bara är måndag idag. Jag kommer inte orka gå i skolan hela veckan. Känner mig helt nere, jag tror jag håller på att bli sjuk igen, hoppas det för jag orkar inte längre. Jag pallar fan inte med allt skolarbete, jag har gott om tid, jag har egentligen hur mycket tid på mig som helst, men det känns som att jag slösar bort all min tid på annat och inte tar orken att göra mitt arbete. Och när jag väl försöker tappar jag allt tålamod och ger upp med en gång.. Jag har egentligen två läxor att göra och två prov att plugga till men jag skiter i allt och sitter här istället, för jag orkar inte tänka, jag vill inte tänka på nånting. Jag vill ha tankarna på annat, vettiga saker. Men jag går bara och tänker på hur hemskt allt är och hur jobbigt allt är och att jag fan inte pallar. Jag orkar bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback