herrejävlar

Träningen rullade på, gick inte så bra för mig för jag kände mig helt slut efter 10 minuter och jag va astrött redan innan. Men efter en och en halv timmes träning fick jag skjuts hem, duschade, gjorde en omelett och satte mig i soffan till Wallander och dog typ. Iafl, nu till det sorgliga.. Efter träningen kände jag att jag hade asont i min tånagel, men jag lät det vara och väntade tills jag kom hem. När jag hoppade in i duschen märkte jag att den va av.. IGEN! Det är så äckligt och vidrigt och fyfan jag kräks för att det är så äckligt.. Iafl, så vet jag inte hur det ska gå med träningen nu, har försökt tejpa den idag, men det gör fortfarande skitont när man rör den med tejpen på, sååååå fuck it!

Imorse ville jag inte gå upp, jag var trött, seg, hade huvudvärk och skolångest. Jag lovar, det fanns ingenting värre än att kliva upp imorse, värst hittills. Skolan gick snabbt (slutade typ 14.00) och efter det åkte jag hem till min älskling och myste bara/tog det lugnt. Vid sex tog vi bussen, han till sin mamma och jag till Väsby. Eftersom pappa var kvar på jobbet gick jag dit och mötte upp honom, sen åkte vi hem och åt och kollade på innebandy. Täby - Storvreta. Storvreta vann med 5-2 och va så mycket bättre än Täby, helt ärligt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback