jag är förbannad.

Min allahjärtans dag började inte bra. Blev av med min mobil i skolan, glömde den på bänken och sen var den borta. och det fanns endast min klass där.. Blir så jävla sur. Vem fan vill ha en mobil? Vad är den värd, typ 100 spänn liksom. Snacka om att bara vilja förstöra för andra. Idiot, jag hatar dig som tog den!!!!!!!!! Nu är liksom allt borta, typ halva mitt liv finns i den där mobilen, alla Karls sms som är så gulliga och inget finns kvar. GE TILLBAKA DEN FAN!

Efter skolan träffade jag Karl på bussen och åkte hem till mig, åt middag, hade rätt mysigt och ja, tillslut, en bra alla hjärtans dag. Jag är inte på humör, så jag skriver inte mycket mer idag. Ska upp sex imorgon, börjar åtta. Hejdå!


image349

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback