Onsdagmorgon

Somnade ganska sent inatt. Låg och funderade på en masa grejjor och hade väldigt svårt att sova. Sista gången jag kollade på klockan var den halv tre. Imorse gick jag iallafall upp vid nio, gjorde frukost (omelett, mums). Ja, den var faktiskt jättegod. Det är en bra frukost och tar inte så lång tid att göra. Och framförallt så är det nyttigare än bröd. Eller det beror ju på vad man har i/på. Haha. Men jag brukar köra på skinka eller tomat. Ny frukostvana för mig, hoppas den fortsätter. För typ en kvart sen var det någon som knackade på dörren och sa att dom skulle sätnga av vattnet ett tag framöver, typ hela dagen. Så tur att jag duschade innan frukosten och inte efter som jag hade tänkt...

Jag börjar skolan om ca en timme och femton minuter. Min buss går om 50 typ. Har matteprov första lektionen (%), inte min starka sida, men det känns som att jag är något kunnig, som tur är. Efter skolan kommer möter jag antagligen Karl på bussen hem, hihi. Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback