orka läsa

Wey, jag har inte riktigt orkat/haft tid att blogga. Men nu är jag på G igen, med hur mycket tid som helst, (säger vi)... Hm, vad har jag gjort då(?) Igår var jag som sagt i skolan och mina lektioner flög fram som jag vet inte vad. Iafl, efter skolan/under idrotten och efteråt alltås gymmade jag och Matilda. Rätt kul, men halvt jobbigt. Vilket bidrog till att jag inte hann gå på min datorkunskap, så jag hoppade den. Efter det åt vi vääääärldens, jag menar det verkligen, vääääärldens godaste sallad. Iafl, efter det åkte jag hem, packade ihop mina träningskläder och åkte till träningen. Va hemma vid typ kvart i nio, då jag hoppade in i duschen och bla bla bla, ni fattar. Sen satte jag på videon och kollade på det jag hade spelat in, bland annat 2900 Happiness (som jag dessvärre missade idag) och Gossip Girl. Sen somnade jag bums.

Imorse var jag hos läkaren klockan nio. Hade sovmorgon till halv tolv!!!! Halv tolv hade vi iallafall matte i 40 minuter och sen åt vi lunch. Efter det engelska och sen sprang jag runt i centrum och letade efter ett par skor, utan resultat.. Tog bussen hem till pappa, gjorde mig iordning och chillade lite tills jag vid halv fyra åkte till Karl. Kom hem därifrån för typ en timme sen, och nu sitter jag och gör NADA.

image355

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback