tråk tråk tråk

Igår var jag i Kista och shoppade, najs. Hittade ett par jenas, några underkläder och en scarf (eller vare nu heter, en tunnare sjal typ, amen you get it)! Sen fick jag brådis hem så jag tog direktbussen från Kista till Väsby vilket gick segare än om jag skulle åkt buss till sollentuna och tågit tåget, lite halvt irriterande. Klockan tio över fyra kom jag hem, slängde i mig lite pasta och sallad och sprang sedan till bussen eftersom jag skulle på träning. Träningen gick helt okej, hade väldigt ont i tån, så det gick inte riktigt lika bra, men helt okej vare iafl. Sen skulle jag ta tåget hem och då, ja undra vad som hände. Jo, tåget går endast till Häggvik för det är nått fucking jävla banfel och fan och hans moster. Så jag ringde pappa så han kom och hämtade mig efter en stund. Inatt sov jag överdrivet länge. Från typ 23 till 8, men det var skönt. Brukar aldrig sova så länge!!! Idag åkte jag och Ronja till stan. Jag köpte äntligen en plattång.. Och vi fikade eller åt lunch kanske man kan kalla det. Och när jag kom hem plattade jag mitt hår på dirren... Nu gör jag nada, har aaaaaptråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback